♥ Dag 23 ♥



Det beror ju helt på hur sinnesstämningen är för att jag ska gråta när jag hör en låt och då är jag alltid ensam. Kunde inte riktigt välja en låt så fick bli två.

Låt ett: Den här låten är väldigt mycket förknippad med filmen My Sisters Keeper, som jag grät floder till när jag såg den.



Låt två: Det här är ju en typisk begravningslåt och den får mig att tänka på morfar som gick bort för snart 12 år sedan. Saknar honom fortfarande ♥



Finns det någon låt som får dig att gråta?

Kommentarer
Postat av: Matilda

europe - carrie, eric clapton - tears in heaven, carola - jag vill alltid älska.

dom två senare spelades på min brorsdotters begravning så det hänger nog ihop lite där..

2011-03-07 @ 17:46:41
URL: http://twinturbot.blogg.se/
Postat av: Evelina

God bless the child med Michelle Featherstone, eftersom de spelas i slutet av ett jätte sorgligt OTH avsnitt=)

2011-03-07 @ 17:52:05
URL: http://evvesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0