♥ Angående hälsoplanen ♥

Med tanke på att jag varit sjuk i helgen och det blev en hel del slarv i veckan. så börjar jag om med hälsoplanen. Det känns som att det är bättre än att förlänga med en vecka. Så idag blir det en ny början och nya tag. Är visserligen inte helt frisk än, men jag tänkte ändå börja idag och jag ska även försöka mig på att gå till skolan.

Nu ska jag fixa iordning mig och äta lite frukost. Ja, ni läste rätt. Jag har nämligen nyligen gått upp, haha. Så blir det när man sitter uppe halva natten och kollar på Ghost Hunters!

Förresten så hittar ni hälsoplanen här.


Kommentarer
Postat av: Matilda

är nog en bra idé att börja om, tror det funkar bättre än att förlänga som du säger. ny start - nya möjligheter :D

2010-05-03 @ 16:27:01
URL: http://twinturbot.blogg.se/
Postat av: Matilda

sv: då ska jag se till att se den snart!! :D

det ska jag göra, var hos sjukgymnasten idag också (för jag har så himla svårt att somna emellanåt) så jag fick lite avslappningsövningar och andningsövningar jag skulle testa så får vi se om det blir någon skillnad :)

2010-05-03 @ 20:47:15
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0