♥ Hälsoplan ♥

Linneas blogg läste jag om hur hon började med en hälsoplan och jag kände att det måste jag testa. Läste visserligen om det här för ett par veckor sedan men ibland är jag lite seg i starten, haha.

Eftersom jag inte får träna nu, så kommer inte det att finnas med i planen just nu. Den här planen kommer jag att följa de närmaste 4 veckorna. Efter det kommer jag att se vart jag ligger just nu och se om jag ska göra några ändringar i planen.

Mål:  ♥ Gå ner i vikt 
        ♥ Bli piggare och få mer energi
        ♥ Må bättre

Metod: ♥ Sova minst 7-8 timmar per natt
            ♥ Dricka mer vatten - minst en liter till att börja med
            ♥ En lugn promenad varje dag
            ♥ Avslappning 6-7 gånger per vecka
            ♥ Äta mer grönsaker
            ♥ Minst en frukt per dag
            ♥ Äta en ordentlig frukost - t.ex. havregrynsgröt eller fullkornsbröd
            ♥ Inga kakor, godis eller annat sött (glass går bra ibland)
            ♥ Läsk max en gång per vecka

Vikt just nu: 75 kg
Midjemått: 88,5 cm
Stuss: 109 cm
Byst: 98,5 cm
Lår: 66 cm
Armar: 32 cm
Vader: 40,5 cm

Jag kommer att mäta och väga mig varje vecka, men visar bara slutresultatet efter de fyra veckorna. Det kommer även att komma före- och efterbilder.


Kommentarer
Postat av: S A N N A

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dej? :)



Kram.

2010-04-26 @ 12:12:45
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: simone

önskar dig lycka till! :d

2010-04-26 @ 14:25:48
URL: http://fattybom.se
Postat av: Malin

Lycka till med detta! Får kolla in i bland och se hur det går ;)

2010-04-26 @ 16:56:41
URL: http://underthesky.bloggplatsen.se/
Postat av: Matilda

vad kul !! det är faktiskt lättare än man kan tro att gå ner i vikt och såå. man måste inte träna för att det ska hända saker :) låter som en bra plan, lycka till :)

2010-04-26 @ 22:36:10
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0