♥ Handlingsplan - update ♥

Dags för en liten update av handlingsplanen igen.

Jag kan säga det att jag fick lite av en chock när jag såg siffrorna på vågen! Jag var helt säker på att jag hade gått upp eftersom det var så mycket slarv förra veckan, med kalas osv. Men det visade sig att jag gått ner och som om inte det var nog så hade jag gått ner mer än jag gjort tidigare veckor!

Nu är det inte långt alls till mitt delmål och det ska bli riktigt skönt att få färga håret. Var ett tag sedan nu, haha. Kan hända att jag unnar mig ett besök hos frissan också för mitt hår är i stort behov av en klippning. Fast jag ska nog ta och prova med inpackning först.



Som sagt har det blivit en del slarv förra veckan, men ny vecka nu och nya tag!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vilken rolig orange gegga haha ;)

Snälla skulle du kunna lägga någon kommentar på någon av mina inlägg..?

Jag skulle bli skit glad då.. :$

2010-07-27 @ 12:38:10
URL: http://jossaahn.blogg.se/
Postat av: maddie

Nice med belöningar :)

2010-07-28 @ 11:34:40
URL: http://princessmaddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0