♥ Handlingsplan - update ♥

Dags för lite update igen angående handlingsplanen

I veckan som gått har det varit en del slarv med allt egentligen, så jag var helt säker på att jag hade gått upp. Men gissa om jag hade fel. Jag hade faktiskt gått ner!

Jag gjorde dessutom en rolig upptäckt i dag. Mina shorts som jag tidigare var tvungen att hålla in magen för att kunna knäppa, glipar faktiskt lite nu. Jag börjar dessutom märka en del på midjan. Den är inte riktigt så rak som tidigare utan börjar gå in som den gjorde innan jag gick upp de 12 kilona. Tänk då vad som skulle hända om jag faktiskt kunde träna!

Jag tror att mycket har att göra med att jag faktiskt går så pass mycket nu. Det är inte bara det att jag går till och från jobbet (som tar ca 1 h och 10 min min sammanlagt) utan jag går ju även en hel del på jobbet.

Känns riktigt skönt i alla fall att jag börjar märka på kläder för det är ju där man verkligen kan se att man gått ner. Det andra är bara kilon och centimetrar även om det ger ett visst hum det också.


(Nej, det är INTE jag på bilden :P)

Kommentarer
Postat av: Sara :)

Va skönt o känna att man går ner i vikt när man verkligen vill. Själv försöker jag,men det går väldigt segt. Har ganska svårt för att gå ner i vikt :/

2010-07-23 @ 01:47:41
URL: http://thelifeofsara.devote.se
Postat av: FINALINA - finalinafina.blogg.se

Härligt! Det är kul när man ser resultat, då blir man motiverad att fortsätta :D

2010-07-26 @ 16:47:49
URL: http://finalinafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0