♥ Handlingsplan - update ♥

Dags för lite update igen då!

Den senaste veckan har gått riktigt bra. Lyckades hålla mig borta från godisen (tills idag då), vilket är ett under bara det.

Har blivit en del promenerande som vanligt, tack vare jobbet. Nu ska det köras igång med "riktig" träning så nu förväntar jag mig att det går framåt ännu mer.

Eftersom jag nu ska börja träna så tänkte jag visa er mina resultat så här långt. Mitt mål är att hamna runt 65 kg, men det är ju svårt att veta exakt sen när jag ska träna också för muskler väger ju trots allt mer än fett.

När jag startade (28/6):

Vikt:
75,3 kg
Midjan: 89 cm (dvs över gränsen för vad kvinnor bör ha, som ligger på 88 cm)
Stuss: 108 cm
Byst: 99,5 cm
Lår: 64,5 cm
Armar: 31,5 cm
Vader: 40,5 cm


Så här ser det ut nu:

Vikt:
70,4 kg   (-4,9 kg)
Midjan: 82,5 cm   (-6,5 cm)
Stuss: 105 cm   (-3 cm)
Byst: 96,5 cm   (-3 cm)
Lår: 62 cm   (-2,5 cm)
Armar: 29,5 cm   (-2 cm)
Vader: 39 cm   (-1,5 cm)

OMG! Det är faktiskt först nu när jag ser minskade centimetrar och minskade kilon svart på vitt så här som jag faktiskt inser att jag gått ner. Det klart att jag märkt det på kläder också. Jag har trots allt gått ner en hel storlek! Men det är ändå svårt att fatta när det har gått så snabbt. För en och en halv månad är ju faktiskt inte lång tid!

Jag kan ärligt säga att jag aldrig skulle ha klarat det utan handlingsplanen. Tänk att något så enkelt kan göra så pass stor skillnad.

Ny update med vikt och centimetrar kommer när jag har nått mitt mål! Då kommer även före- och efter-bilder.

Kommentarer
Postat av: Michaela

hehe ja det stämmer :)



Härligt :) Grattis :D

Postat av: Matilda

oj, hur bra som helst ju :D

2010-08-18 @ 22:06:28
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0