Walking on sunshine

Härligt! Ännu en solig dag. Bäst att passa på att njuta av det fina vädret ordentligt för nästa vecka kommer det regn. Vilket på ett sätt är bra för oss med pollenallergi. Då kanske man äntligen kan ta en promenad utan att bli anfådd (nej, det beror inte på dålig kondis!), även vid en lugn promenad.

I alla fall så är det bäst att passa på att vara ute i det fina vädret medan man kan för sen vet man inte när det är fint igen. Jag ska ta det lugnt med solen eftersom jag har bränt mig lite i solen under helgen. På tal om det så ska jag ta och smörja in mig med lite solskyddsfaktor innan jag åker. Skriver mer senare.

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0