På väg att bli dement redan?

"Vad heter det ordet nu igen?! Men det är ju när man... aahh! Jag vet ju vad det heter! Det är när man ger och tar på samma gång, men aaahh! Vad är det här, jag vet ju vad det heter!"

Så lät det på ett ungefär hos mig för en stund sedan. Så sjukt irriterande! När jag står framför spegeln och smörjer in ansiktet så trillar poletten ner... KOMPROMISSA, heter det ju!

Faan, vad skönt det är när man äntligen kommer på vad det där ordet heter som varit precis på tungspetsen och retat gallfeber på en!


Kommentarer
Postat av: L...

Kika på mitt senaste inlägg, har du inte sett föreläsningen - do it! Riktigt intressant :)

2012-05-18 @ 01:44:43
URL: http://livetidag.blogg.se/
Postat av: oprofessionell

Självklart ska du haka på! Det här blir skitroligt, och som du säger: en räddare i nöden när det tryter med fantasin :)



Självklart är det bara låna bilden, jag har gjort samma! :)

2012-05-18 @ 09:15:59
URL: http://forossoprofessionella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0