Min viktresa: Veckoresultat

Ni kanske märkte att veckoresultatet uteblev förra måndagen och det var helt och hållet medvetet. Ni tjejer kan säkert lista ut varför :P

Nu kanske ni tänker att det inte är måndag idag och ja det vet jag ju, men glömde det totalt igår så därför blev det en lite förskjutning.

Det fuskades något fruktansvärt när jag var sjuk (varje dag, inte okey!Så vill inte höra något om att man ska unna sig när man är sjuk... Det finns gränser.), så att jag gått upp det visste jag. Började köra hårt med GI igår så vad jag gått ner sedan dess det vet jag inte, men nu står det i alla fall på plus 0,2 kg. Det får jag väl ändå glad över med tanke på frosseriet som varit...




Kommentarer
Postat av: L...

Jag har också fuskat rätt mycket på sistone, lätt att göra det när man mår dåligt och nu har sockret mig runt sitt lillfinger igen. Vill inte :(

Saknar motivationen för att våga vägra igen, några bra tips?

2012-05-09 @ 20:44:48
URL: http://livetidag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0