"Bakom kulisserna"

Lovade ju lite "bakom kulisserna"-bilder från gårdagen då jag, syrran och en kompis testade på att vara modeller för en dag. Superkul verkligen och rekommenderas verkligen!

Tyvärr glömde vi fota när vi satt i sminket, men när vi kollade håret det sista så kom kameran och mobilerna fram.


Michaela, Jag och Ida lägger sista handen på håret.


Syrran pass på att måla naglarna medan jag ler in i kameran.


Jag poserar framför kameran.


Syrran med bebismagen ♥ Vill ni se en superfin bild på Michaela så kika in hennes blogg!


Ida.


Jag hänger lite under plåtningen.

Kommentarer
Postat av: Stefan Falkelind

Vad coolt. Sånt har jag också varit på.

2012-05-20 @ 23:42:35
URL: http://stefanfalkelind.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0