Min viktresa: Samtal med sjukvårdsupplysningen

Mitt problem med benen har hållt i sig i en vecka nu, så jag kände att det var lika bra att ringa sjukvårdsupplysningen för lite råd och om det var läge att ringa vårdcentralen.

Precis som mina misstankar var så trodde hon också att det var benhinneinflammation... Åh, nej! Ville verkligen inte att det skulle vara det, men det kunde ju också vara värre kanske. Detta betyder fortsatt mycket vila till det är bra. Ringa vårdcentralen skulle jag avvackta med ett tag till.



Så typiskt när man vill träna men inte kan! Kan inte ens ta mig dit och träna annat än ben eftersom jag inte kan gå dit... Så länge får jag köra mina core-pass här hemma. Bättre än inget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0