Min viktresa: Si och så

Den här veckan har verkligen inte gått bra. Visst det kunde vara värre, men absolut inte bra. Jag har ju som sagt varit sjuk (känner mig inte helt okey än), så det har blivit mycket si och så med maten i veckan och lite fusk med annat har det blivit också. Det är bara att kämpa på så gott det går och ta nya friska tag när man mår bra igen. Jag får se detta som ett tillfälligt bakslag för att sedan komma igen med full kraft. Bakslag händer och det gäller att då ta sig vidare och fortsätta kämpa istället för att ge upp.


Kommentarer
Postat av: L...

Jag tycker faktiskt man får unna sig när man är sjuk och mår dåligt! Kämpa på :)

2012-03-30 @ 22:50:26
URL: http://livetidag.blogg.se/
Postat av: Mathias

Så kallade bakslag får man räkna med att man har då å då, bara att hoppa upp i sadeln å försöka igen... Kan Jang är att rekommendera, om du inte har provat redan dvs. :)

2012-04-03 @ 22:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0