Min viktresa: Dag 4

Jag kan inte annat än saga att det märks att jag minskat rejält på kolhydraterna för är trött och energilös. Men med tanke på hur mycket kakor osv jag stoppade i mig innan så är inte det så konstigt. Genomgår ju faktiskt lite av en sockerdetox så det tar väl ett litet tag innan det vänder. För vänder vet jag att det kommer att göra!

Fuskar faktiskt lite med en knäckemacka på kvällen (det får jag egentligen inte äta förens i nästa fas) eftersom jag blir så hungrig då. Inte så konstigt med tanke på att magen är van vid att det äts både det ena och det andra på kvällarna. Ja, innan denna veckan då förstås.

Vägde mig i morse. Kunde inte låta bli, haha. Det har hänt lite kan jag säga men avslöjar inget förens på måndag då min riktiga invägning är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0