Working girl

Ja, jag vet att det inte varit så bra med bloggandet och det finns en anledning till det. Jag har börjat jobba nu under sommaren och blev lite extrajobb i helgen som var också. Det är helt sjukt vad trött man blir i början! Inte så konstigt kanske när man helt plötsligt ska gå upp tidigt flera gånger i veckan och jobba långa dagar/kvällar.

 

Vad jag försöker komma fram till är att jag inte har haft särskilt mycket ork att blogga och i och med att jag jobbat så mycket så finns det heller inte mycket att skriva om. Men försöker i alla fall komma med åtminstone ett inlägg per dag.

 

 

Så där kändes det som att jag lätt kunnat göra på jobbet idag! Trött var bara förnamnet, haha. Skönt man är ledig imorgon så jag kan sova ut ordentligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0