Sommardag

Solen skiner idag med. Woohoo! Hoppas det håller i sig nu, så man får en chans att njuta lite av det fina vädret på de dagar man är ledig.
 
Hade planerat en sovmorgon idag, men blev så klart inte det. Men jag fick i alla fall sova sju timmar i natt, en klar förbättring mot förra nattens ynka 5,5 timme... Inledde dagen idag med en lyxig GI-frukost. Det är ju helg så då får man unna sig det tycker jag ;)
 
 
Självklart var det obligatoriska vattnet och en kopp te med på frukost-menyn! (Börjar nästan tycka att te är riktigt gott nu!)
 
 
Här näst på dagens schema står det dusch och fixa iordning mig, så jag kan ge mig iväg till Maxi och handla det som fattas till lunchen. Senare idag är det jobb som gäller!

Kommentarer
Postat av: Lydia

Härlig blogg! :)

2012-07-01 @ 11:21:59
URL: http://lydiiawykman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0