Photo a day - In your bag

Innehållet i min väska kan variera lite beroende på årstid men så här års så byts vantarna ut mot ett paraply. Sen brukar ju även mobilen och nycklarna åka ner i väskan när jag ger mig ut.



Paraply - går inte hemifrån utan ett så här års.
Plånbok - behöver nog ingen större förklaring :P
Tuggummi - ifall man behöver en uppfräschning efter man ätit något ute.
Halstabletter - hatar att ha ont i halsen (vem gör inte det?!) så det brukar alltid (oftast) finnas i väskan.
Magmedicin - ifall magkatarren slår till.
Almanacka + penna - finns inte alltid i väskan om jag ska vara helt ärlig, men nu är den med i alla fall :P
Spegel
Läppglans
Handkräm från Mary Kay - perfekt storlek att ha i väskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0