Nettan tipsar!

Lider du av allergi? Närmare bestämt täppt näsa? Då kan det här inlägget vara något för dig!



För någon månad sedan så tog min allergispray slut och jag hade inte råd att hämta ut någon ny just då. Det (kanske) självklara valet hade varit att ta till en vanlig nässpray men istället testade jag Nozoil.



Sedan dess har jag inte behövt använda någon allergispray alls och då har jag ALLTID problem med täppt näsa på grund av min allergi! Dessutom så är det mer pollen i år så borde varit totalt tvärtom. Måste jag välja så är det klart att jag väljer Nozoil framför en kortisionspray som ger sköra slemhinnor.

Den kostar 69 kr på apoteket och min har räckt i cirka en månad och den är inte slut än så den är verkligen värd sina pengar. Tycker absolut att det kan vara värt att testa även om det säkert inte fungerar för alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0