Jag måste...

Alla har vi säkert småsaker som vi bara "måste" göra, små tvångsgrejer i vardagen.

Jag har två saker som jag måste göra innan jag går och lägger mig annars kan inte jag somna.

1. Gå på toaletten. Det spelar ingen roll om jag nyss gått eller om jag inte behöver gå, jag måste ändå göra det innan jag kryper ner i sängen. Jag bara vet att jag annars kommer att vakna under natten av att jag i princip är på väg att kissa på mig :P

2. Kontrollera så att dörren är låst. Det är samma här. Spelar ingen roll om jag nyss kollat, jag måste kolla igen annars ligger jag och funderar på om dörren verkligen är låst eller inte.



Annar har jag nog inte så mycket tvångsgrejer för mig. Inte vad jag kan komma på i alla fall :P Visst till exempel så skär jag grönsakerna till tacosen i en viss ordning, men det är mer än vana än något annat.

Har ni några tvångsgrejer för er?

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha det är samma här. Min karl är hopplös med sånt. ^^



Och tack! Kul att du är positiv iaf. :) Blogg.se har jättebra frihet i designen och det är bra. Men jag vill få in lite fräscht blod i bloggen, haha. Men jag ger det en chans och funkar det inte alls för någon så byter jag tillbaka om ett tag. :) Kram!

2012-06-06 @ 10:32:41
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0