Jag? Klanting? Nej, nu förstår jag inte...

Jag har då och då mina klantiga ögonblick... Igår var ett av dem. Jag var på gott humör och dansade runt i lägenheten. Tänkte inte på var jag var eller vad jag egentligen gjorde, vilket resulterade i att högerhanden åkte i in dörrkarmen med full kraft. Jag svor och stönade av  smärta, började till och med gråta så ont gjorde det.

Vad blev resultatet? Jo, en ond, svullen och aningen, aningen missfärgad knoge (vilket inte syns på bilden)... plus en stukad handled. Fick till och med ta ett par  alvedon för att kunna somna... Var uppenbarligen inte min dag igår!


För att klara upp missförstånd: Det är INTE en skena utan ett handledsstöd!!!



Det enda positiva jag kan säga är att det var tur det hände nu och inte när jag börjar jobba!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja visst är den? :) Jag tycker att den är grym! Varsågod. Jaa jag älskar det med. Det heter Lovers Quarrel och du kan hitta det hos Google Web Fonts. Där finns också andra väldigt annorlunda text ''stilar'' :)

2012-06-13 @ 18:45:54
URL: http://sandrrras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0