Dollarstore

För ett tag sedan så öppnade Dollarstore här i Skövde. En butik som jag inte varit inne i tidigare, så var ju bara tvungen att göra ett besök. Jag blev inte besviken, var lite som ett mini-GE-Kås, haha.

Jag skulle inte handla något utan bara kika lite med hamna ett och annat i korgen :P







Det blev inte bara grejer för skojs skull utan även lite som jag faktiskt behövde. Så som påsar, tvättmedel och present till kusinen.

En butik jag kan rekommendera för de har lite av varje och till bra priser. Lite som Ö&B, fast bättre!

Kommentarer
Postat av: Tess

Kul! Brukar vara så när man ska "titta lite"...hehe :-)

2012-06-04 @ 22:43:30
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0