Sjuk

Usch, jag hatar verkligen att vara sjuk! Eller, ja, vem gör inte det?! 
 
Redan igår kväll när jag kom hem från jobbet så började jag känna mig frusen och i morse vaknade jag med ont i halsen och feber. Hade ju hoppats på att jag kunde jobba sista veckan nu innan jag är ledig ett par veckor, men sådan tur hade jag inte. Var bara att ringa och sjukanmäla sig. Förhoppningsvis går det över fort så jag kan jobba på onsdag kväll. 
 
Släpade mig till affären förut för lite bli-frisk-prylar. Shit, vad jobbigt det var! Fanns färdiga pannkakor billigt så passade på att köpa det. Är ju rätt lätt att få ner även när man inte mår så bra. Köpte mig dessutom nyponsoppa och glass. När man är sjuk får man allt fuska lite ;)
 

Kommentarer
Postat av: Mi

Krya på dig !

Svar: Tack, så mycket :)
nettanbutterfly.blogg.se

2012-07-17 @ 16:17:22
URL: http://www.mondoblog.se/lillami

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0