No place like home

Det har varit lite dött här på bloggen och det har haft sin naturliga förklaring. Jag har varit dunderförkyld. Ja, jag kan inte säga att jag är helt bra än, har fått rethosta och låter fortfarande förjävlig (dock inte lika illa som det har gjort!).
 
I fredags så åkte i alla fall jag och mamma till Karlsborg för att kolla på Allsång. Hade bestämt det sedan länge så dit skulle jag bara! Tog en hel drös med bilder och blev även en liten film på gästartisten (vem det var säger jag inte nu, hihi. En liten cliffhanger, you know ;)). 
 
Är nyss hemkommen från 20-årskalas. Det är min kusin som fyller år så var och firade henne lite. Blev bjudna på smörgåstårta som är så mumsigt. Tyvärr har jag inte fått tillbaka smaken än (allt har smakat typ likadant i en vecka nu, dvs INGENTING!), så blev ju inte riktigt samma sak, men slank ändå ner två bitar, haha. De hade gjort så mycket så fick med mig en bit hem, hihi. Hoppas på att känna lite smak imorgon då det blir smörgåstårta till lunch :D
 
Jag lovar att jag ska svara på kommentarer och fixa bilder från allsången (och filmen så klart!), men just nu vill jag bara sätta mig ner med en kopp varm nyponsoppa och bara ta det lugnt.

Kommentarer
Postat av: mysan

Kram på dej sötnos, du är unik glöm inte de! <3

2012-07-22 @ 23:06:21
URL: http://myedenvad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0