Tema: Ett tu tre

Har bestämt mig för att börja med att ha lite olika fototeman varje(?) dag. Hur länge vet jag inte, det beror på när idéerna tar slut. Har du något bra tema, så hojta till!

Min tolkning av temat: Kunde lätt ha tolkat det som att ta en bild med tre saker på, eller med tre saker som är i t.ex. storleksföljd. Jag har dock valt samma bild tre gånger i tre olika redigeringar. De föreställer att paraply underifrån.

Min favorit är antingen den första eller sista, kan inte bestämma mig! Vilken gillar du bäst?






Kommentarer
Postat av: Mathias

Om jag får välja så gillar jag nog den sista bäst.. Svart och lila är en favorit bland färgkombinationer!

2012-02-04 @ 23:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0