Jag ♥ Fotografering

Ni som har följt mitt bloggande ett tag har säkert inte kunnat undgå att märka att jag utvecklat mitt fotointresse allt eftersom.


Mitt fotointresse började redan när jag fick min allra första kamera när jag gick på mellanstadiet någon gång. Blev nog lite influerad av morfar som gillade att fotografera och det var redan då någongång som jag hade drömmar om att bli fotograf. Detta är dock något jag aldrig berättat om för jag tror att alla tog för givet att författardrömmarna var det som gällde. Men man kan ju ha många drömmar eller hur!

Det var först när jag köpte min andra digitalkamera, som jag nu använder, som mitt fotointresse tog fart. Ännu mer fart har det tagit i takt med att jag lärt mig mycket och kommit in i "fototänket". Sedan så spelar ju redigeringen in en del. Där har jag lärt mig mycket också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0