Dagens träning

Just nu försöker jag verkligen komma igång med träningen, men det är väldigt svårt att komma iväg till gymmet. Önskar att det låg närmare! I alla fall så har jag lånat Wii av mina föräldrar inför helgens kommande tjejkväll, så då passar jag på att använda det lite extra som träningspass. Man får inte var dum, haha.

Dagens pass bestod av dans och waterboarding. Jätteroligt och bra träning. Det bästa av allt är att jag inte ens behöver gå utanför lägenheten och gå ca 3 km till gymmet, men gymmet har ju så klart sina fördelar också. En sak är dock klar; hade jag bara haft råd så hade jag garanterat köpt mig ett eget Wii!
Har du testat detta? Vad tyckte du?

Kommentarer
Postat av: Nilma

Ja, det är riktigt kul!

2012-01-30 @ 14:51:38
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0