Being Erica

En serie som jag upptäckte för ett tag sedan var den kanadensiska serien Being Erica. Det är en sådan där serie som jag hade velat titta vidare på när den tog slut efter fyra säsonger.



Handling: När hon gick i high school trodde Erica att hon skulle bli vuxen, träffa mannen i sitt liv, ha en karriär och få några barn. På något sätt blev det aldrig riktigt så. När en serie olyckliga sammanträffanden gör att hon hamnar på sjukhus träffar hon den mystiske Doktor Tom.


Mitt betyg: Riktigt bra serie som ska ses. Den är betydligt bättre än vad trailern visar tycker jag. Dessutom så är det roligt att ha hittat en ny favorit som inte kommer från USA. Se den!



Kommentarer
Postat av: thea

Alltid roligt när man upptäcker nya serier :)



Sv: Okej, trist om dom blir för hårdhänta. Ja men det är en rolig liten nostalgi att kika på de tycker jag, haha!

2012-01-31 @ 18:17:35
URL: http://tthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0