Sweet dreams... not

Jag hade en väldigt konstig och obehaglig dröm i natt. En sådan där dröm som gör att man måste kolla så allt är som det ska vara när man vaknar.

I min dröm så tappade jag två av mina hörtänder. Det i sig är väl inte så konstigt men när de går av jämns med tandkötet och de två dessutom sitter ihop med en tråd på baksidan... Det är konstigt.

När jag vaknade var jag tvungen att att kolla så de fanns kvar, haha. Riktig obehaglig känsla när man inte är helt hundra på om det var en dröm eller inte!

Kommentarer
Postat av: Matilda

uusch vilken otäck dröm :s



sv: haha men fruktsallad kan man nog inte få för mycket av ;) så länge man hinner äta upp den innan den blir dålig...........!!

en annan riktigt god sak , är om man skivar tex kiwi , banan och jordgubbar (eller vad man nu gillar för frukt) och har i ugnen en stund :) blir hur saftigt och gott som helst. egentligen ska man riva vit choklad över på slutet men det kan man ju skippa , likväl kan man ju skippa glassen till också ;p



hoppas du hade en bra helg :)

2012-02-27 @ 10:20:14
URL: http://twinturbot.blogg.se/
Postat av: Anonym

otäckt.. framförallt om man tänker på vad förlust av tänder i drömmar tolkas som..

2012-02-27 @ 11:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0