Sh'bam

Ikväll har jag varit iväg på mitt första gympass på flera månader. Passade då på att testa något nytt som kommit, nämligen Sh'bam. Det är ett svettigt danspass med olika dansstilar.



Detta ger Sh'bam:

• Det är förbränningsträning, men du slipper den där “tråkiga & tuffa” träningen.

• Du förbättrar din koordination och du får lära dig nya heta danssteg och stilar.

• Passet är uppbyggt i intervaller, vilket gör det till grym konditionsträning.

• Det här är träning som framkallar lyckorus och endordiner – och du har så kul att du inte tänker på att du tränar.



Nu har jag bara testat detta en gång, men det var verkligen kul! Detta trots att jag har dålig koordination och hade svårt att hänga med ibland, men det är ju sådant som blir bättre och bättre. Ett pass jag definitivt kan rekommendera om man gillar att dansa och ett pass jag kommer att gå fler gånger på!

Kommentarer
Postat av: Matilda

ooooh ser ju superkul ut !! :D

2012-02-14 @ 17:30:22
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0