Mina produkter

Jag vet inte hur många olika produkter jag testat för ansiktet som sedan stått för att jag inte varit nöjd. Nu äntligen har jag hittat rätt! Nu är det hudvård från Mary Kay som gäller och som har gjort under för min hud.

Vad använder du för märke? Berätta gärna!



Morgonrutin:

1. Timewise 3 in 1 Cleanser - Rengör, exfolierar och fräschar upp i ett enda steg (inget ansiktsvatten behövs för det är redan i!), vilket gör att det går snabbt. Stort plus för mig!
2. Timewise Day Solution - Innehåller antioxidanter, minimerar synliga linjer och rynkor och innehåller solskyddsfaktor 25.
3. Timewise Age-Fighting Moisterizer - Återfuktar, minskar uppkomsten av rynkor och den för fet/kombinerad hy kontrollerar glansighet.
4. Timewise Firming Eye Cream - minskar uppkomsten av en rad olika ålderstäcken och hjälper även till att ljusa upp skuggiga partier.

Som avslutning applicerar jag Timewise Luminous Foundation som skyddar huden mot dagens påfrestningar samtidigt som den jämnar ut hudtonen och döljer ojämnheter.

Kvällsrutin:

1. Oil-Free Eye Makeup Remover - Jag börjar med att ta bort eventuell mascara.
2. Timewise 3 in 1 Cleanser
3. Timewise Night Solution
- Nu blir det nattserum istället som är fullspäckade med antioxidanter och vitaminer som optimerar hudens återuppbyggnadsprocess.
4. Timewise Age-Fighting Moisterizer

Du vet väl förresten att det bästa är att använda produkter från samma märke eftersom de är gjorda för att fungera tillsammans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0