Min favoritprodukt

Varenda vinter får jag extremt torra och fnasiga läppar och jag har mer eller mindre knarkat olika produkter för läpparna (även försvarets hudsalva som är en av de bättre). Sedan jag började använda Satin lips från Mary Kay för två vintrar sedan så räcker det med en gång(!) om dagen. Såvida det inte är superkallt ute, då kan jag behöva använda det en gång till den dagen, men den är så mycket bättre. Det är absolut min favoritprodukt!



Har du testat Satin lips? Vad tyckte du? Berätta!

Kommentarer
Postat av: amanda

min syster säljer mary kay produkter men har bara provat den en gång, men den verkar riktigt bra :)

2012-02-02 @ 17:11:09
URL: http://amandaahedlund.blogg.se/
Postat av: Josefine

HEJ! awesome blogg! för övrigt är Mary Kays's produkter utan tvekan det bästa alternativet i alla lägen! :D

2012-02-02 @ 18:36:56
URL: http://whenlifeistough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0