Fredagsmys

Då var det fredag igen! Den här veckan har bara svischat förbi. För att fira att det är helg så tänkte jag att jag skulle pyssla om mig själv lite.

Först så ska jag köra lite avslappning, något jag verkligen behöver komma igång med igen för jag vet ju hur mycket bättre jag mår av det. Det är konstigt det där, med att inte komma till skott och göra sådant som är bra för en. Nåja, bara att ta sig i kragen!



Efter det så blir det mer relaxing i form av ett varmt bubbelbad. Det är verkligen inte fel, speciellt inte när musklerna är lite ömma efter veckans träning!



Sedan funderar jag på om jag ska kolla på filmen Get Smart som går på 3:an eller om jag ska väja någon mysig Nora Roberts-film istället.

Vad ska ni göra ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0