Abduction

Igår såg jag filmen Abduction, den första amerikanska filmen där Mikael Nyqvist visar sina skådespelartalanger. Lite ovanligt att se honom som skurk dock!



Handling: Abduction handlar om en ung mans jakt på sanningen om hans ursprung efter att han hittar sin egen baby-bild på en websida för försvunna personer.



Mitt betyg: Jag tycker att det här är en helt okey actionfilm (och nej, jag gillar INTE twillight) och att se den var ett bra sett att fördriva en vanlig torsdagkväll.

     

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har inte hört mycket gott om denna filmen och precis som dig så är jag inte ett Twilight fan. Tyvärr så tror jag att många av de som inte tycker om filmen kopplar för mycket till twilight fjollan. Men jag ska blunda för det när jag ser filmen, för jag tror faktiskt att den är helt okej trots skådespelarvalen.

2012-02-19 @ 02:11:08
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0