The week

Jag har det väldigt jobbigt runt omkring mig just nu. Där av den dåliga uppdateringen som varit. Tänkte att jag skulle ta och summera veckan lite.
 
Måndag: Minns faktiskt inte vad jag gjorde då. Ibland går dagarna ihop för mycket.Men jag skulle tro att jag bara tog det lugnt efter helgen.
 
Tisdag: Ännu en dag jag inte minns vad jag gjorde...
 
Onsdag: Upp tidigt för att hjälpa syrran med flytt. Fick agera sjukvårdare när syrran ramlade och skrapade upp ena knäet. Fick andan lite i halsen i och med att hon är höggravid, men det gick bra som tur var! Sedan hem en timme innan det var dags att ge sig iväg och jobba. 
 
Torsdag: I princip en upprepning av dagen innan. Ja, föruom att syrran lyckades hålla sig ifrån asfalten :P På kvällen när jag kom hem så var det så sjukt gött att slänga sig i soffan en stund. Kändes att man varit på benen i två dagar utan någon direkt vila (ja, förutom när jag sov då :P). 
 
Fredag: Gick stan ett par timmar med Ida. Blev lite fynd som kommer bilder på senare. Var ett tag sedan vi sågs så det var kul. Det var samtidigt väldigt skönt att komma ifrån allt lite, att tänka på annat. På vägen hem så gick jag (på mycket ömma fötter kan jag tillägga) förbi maxi och handlade lite. Lika bra när man ändå har vägarna förbi. Spenderade sedan resten av dagen (och kvällen) i soffan. Så skönt!
 
Lördag: Idag har det grejats lite. Med betoning på lite. Var mycket roligare att gå iväg till apoteket (ja, det var det faktiskt! :P) och maxi (som vanligt glömde jag något och så ville jag ha lite blåbär). Fastnade även vid datorn några gånger (okey, ganska många gånger om det nu ska vara så noga).
 
Söndag kan jag inte säga så mycket om för än har jag inte lyckats spå in i framtiden. Vad jag däremot BEHÖVER göra är att diska och fortsätta greja!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har en tävling på bloggen du kanske vill vara med i!
Du hittar den här: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/2012/08/02/8359498-tavling-i-samarbete-med-caseappse/#kommentarer

2012-08-05 @ 17:59:40
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Gaymasen

Sv: TACK FÖR SERIETIPSET!!! Älskar Drop Dead Diva :DD

2012-08-06 @ 14:01:45
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Mie

Låter som en bra vecka!

2013-01-20 @ 11:52:37
URL: http://mieevnice.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0