Tjohoo!

Det första jag ser när jag loggar in på bloggen i morse är att jag vunnit denna fina ring från Dodi Design när jag var med och tävlade på Annelis blogg. Kan knappt vänta tills jag får hem den!



Inte nog med det. Efter min promenad så hade jag fått två paket som jag skulle hämta ut. Ett paket visste jag vad det var, men det andra hade jag ingen aning om. Väntar två paket men de kommer inte än. Visade sig innehålla en gratis deo från Dove. Hade ingen aning om att jag skulle få det, minns inte att jag anmält mig till någon tävling ens. Gillade deras sida på facebook, kanske därför? Nåja, gratis är aldrig fel, haha.


Kommentarer
Postat av: Mathias

Då får man gratulera!! Å gratis är alltid trevligt! :D

2012-04-04 @ 18:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0