Min viktresa: Veckoresultat

Måndag idag vilket betyder veckoresultat.

Eftersom jag fuskade från måndag till och med onsdag och så även igår så var det med lite smått ångest jag ställde mig på vågen i morse. När jag såg siffran ville jag nästa börja gråta för sedan förra måndagen har jag gått upp 4 hekto... När jag sedan kollade mina mått så blev jag glatt överraskad för hade minskat lite på några ställen. Vilket då betyder att jag faktiskt måste ha blivit av med lite fett men även fått lite muskler. Träningen ger uppenbarligen resultat!



Även om det faktiskt hänt lite med måtten så vill man ju samtidigt att det ska hända någonting på vågen som visar nedåt. Får hoppas på bättre resultat nästa måndag!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Härligt med nytt :) Känner igen känslan :) :)

2012-04-16 @ 21:52:51
URL: http://melahsplace.bloggplatsen.se
Postat av: Mathias

Ingen fara på taket, bara att tuta å köra vidare... :P

2012-04-16 @ 23:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0