Min viktresa: Dagens träning

Igår bestämde jag mig för att den här dagen skulle bli en vilodag (förutom den obligatoriska morgonpromenaden) men blev inte så. Jag kunde helt enkelt inte stå emot att köra ett pass hemma i vardagsrummet. Blev hela Fit to strip-skivan. Var rätt mör efteråt och har rätt bra träningsvärk i rumpan och på insidan av låren. Då gör det ju någon nytta i alla fall!



Har suttit och letat efter sådant som sätter igång fettförbränningen (på naturlig väg). Verkar inte som att min kropp fattat att den ska kicka igång förbränningen, så imorgon börjas det med en del av det för att hjälpa den komma igång. Kommer så klart en lista senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0