Rensar i röran

Är mitt uppe i en ommöblering just nu. Möblerna är på plats med det är ändå mycket kvar att göra. Jag kände att det var lika bra att rensa ut lite samtidigt. Idag har jag bara gjort sådant där som inte syns, dvs rensa bland papper. Men har även slängt en massa gamla tidningar (utom mina Iform, som är min bibel, haha) som bara ligger och samlar damm. Har gjort lite annat också som att flytta saker från en plats till en annan. Tar ju lite tid när förvaring och sådant ska bli bättre än innan samtidigt som det ska slängas så mycket som möjligt. Är riktigt trött på all skit jag på något sätt samlar på mig (ni vet säkert vad jag menar!).

Kan förresten tipsa om boken Rensa i röran som jag skrivit om i ett tidigare inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0