Believe it or not

Okey, håll i dig nu och kanske är det bäst du sätter dig också ;)

Jag har ett bra tag (flera månader) pratat om att jag måste komma igång med träningen. Men har jag det? Nej, det har gått väldigt trögt. Idag kom jag äntligen iväg! Dessutom så kom jag iväg helt själv utan att någon följde med och tränade. Var riktigt skönt att vara igång igen. Fast jag lär nog ha träningsvärk imorgon, men det är det ju ingen som dött av. Jag råkar dessutom gilla träningsvärk (så länge det inte är extemt) för då vet man ju att man gjort något.

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag ääääääälskar träningsvärk :D haha

2011-10-09 @ 23:57:42
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0