Vill ha!

Har hittat lite väggdekor på tradera som jag skulle vilja ha. Tycker det är så fint med text på väggen, blir mer personligt. Det vill säga om man väljer något som verkligen talar till en och inte kör på "mode-text".



Dessa två skulle jag vilja ha hemma!


Denna vill jag ha i köket på en av köksluckorna eftersom jag är världsbäst på sockerkaka! (Är inte alls blygsam där, haha) Egentligen skulle jag ju vilja ha det receptet jag själv använder, men får nöja mig med detta.


Eftersom jag har lite av ett kontrollbehov i vissa situationer så skulle det här passa bra att ha på väggen hemma, så kanske jag vågar släppa lite på kontrollen.

Kommentarer
Postat av: ERICA GEORGSSON

Fin blogg & vackra bilder! Vara med i min " Dagens Blogg " Tävling?!



KRAM!

2011-11-16 @ 15:22:26
URL: http://ericageorgsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0