Home sweet home

Så var jag hemma igen! Varit och jobbat några timmar på Tomtegården (ett äldreboende, inte en gård för tomtar ;)). Trots att det bara var fem timmar idag så är jag helt slut nu. Var på en ny avdelning så jag kände mig ju mer eller mindre värdelös. Kanske att ta i, men som nybörjare kände jag mig nästan trots att jag jobbat inom vården i flera år. Är ju alltid olika rutiner vart man än hamnar. Har börjat nysa en massa idag och det känns som en förkylning är på gång på riktigt. Äntligen! Ja, jag säger äntligen, för jag har haft småkänningar av förkylning ett tag nu. Lika bra att få det överstökat, haha. Fast det får gärna vänta lite till för på lördag ska jag på bio med Ida!

Kommentarer
Postat av: Ida

JA! Bio!! :) Bli inte sjuk nu! :)

2011-11-03 @ 14:14:02
URL: http://preciselyexactly.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad ska ni se för något? :):)

2011-11-03 @ 19:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0