Dag 2

Tjoho! Den andra dagen utan godis är nu nästan över. Jag kan knappt fatta att det har gått så pass lätt hittills. Idag har jag haft ett litet sug, men inte alls så farligt som jag vet att det kommer att bli förr eller senare. Förmodligen förr eftersom dag 3 alltid har varit en magisk dag då godissuget kört igång med styrka. Men jag ska fixa det här, inget snack om saken!

Dessutom ska det bli intressant att se om det händer något på vågen också, utan träning. Kommer så klart att det ska tränas också så snart jag blivit frisk, men ändå kul att se om det gör mycket skillnad.

Kommentarer
Postat av: Matilda

se till att alltid ha frukt hemma om du blir sugen. russin, honung, kanske lite nötter (som det inte är gjort en massa med så dom också blir onyttiga) ^^ :)

2011-11-09 @ 12:35:57
URL: http://twinturbot.blogg.se/
Postat av: Mathias

Det här kommer gå som en dans! :)

2011-11-09 @ 22:14:23
Postat av: Mathias

...men om man får säga så, så tycker jag inte att du behöver gå ner i vikt, av bilderna att döma.

2011-11-10 @ 15:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0