Träningspass

Blev ett lite oplanerat träningspass i vardagsrummet. Först 15 minuter core (rygg och mage) och efter det 20 minuters dans.

Jag fyllde i detta på Dumbbell.se och jag blev riktigt förvånad att bara 15 minuters core (normal intensitet)förbränner 148 kalorier medan min vanliga promenad (även där normal intensitet) på 35 minuter "bara" förbränner 129 kalorier.

Det är det som är så bra med den sidan för man får verkligen se svart på vitt vad varje träning man gör förbränner. Jättebra för de som behöver gå ner i vikt.

Kommentarer
Postat av: Matilda

duktig du är :)



sv: vart var det du fick tag på dom kromtabletterna? kanske är värt att testa här också.....

2011-05-10 @ 19:56:42
URL: http://twinturbot.blogg.se/
Postat av: penny

åhh jag måste också komma igång, strandkroppen kanske man inte hinner med , men ändå :)

¨

Många borden ha ha

2011-05-10 @ 20:33:00
URL: http://pennys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0