Solen skiner!

God morgon mina vänner! Är det inte underbart att vakna och upptäcka att solen skiner? Jag har riktigt längtat efter en helg med sol eftersom den förra inte var någon höjdare, bara grått och kallt.

Så vad händer idag?

Först och främst så kanske jag ska ta och klä på mig och fixa till håret lite. Kan inte gärna gå ut så som jag ser ut nu, haha. Annars är det främst städ och ta hand om disken som gäller. Det är tanken i alla fall! Utöver det så ska jag ta det väldigt lugnt i helgen. Behöver det eftersom jag inte hann med någon återhämtning efter dunderförkylningen för då åkte jag på bihåleinflammationen direkt. Fast jag borde ju förstås ta mig ut en sväng och njuta av vädret för det skulle även bli varmt i helgen.

Just det, jag kommer även att avslöja vad det är jag suttit och filat på. Ska bli riktigt roligt och jag hoppas att ni också tycker det!

Kommentarer
Postat av: ohelli.se

Min pojkvän stöttar mig, för han själv försöker träna, äta bra och leva hälsosamt. Jag kan inte påstå att hela min omgivning förstår sig på att man betalar pengar för bla gymkort.



Jag tycker din nya blogg låter som en toppen idé. och en stödgrupp via mail låter superbra! Vi kan peppa varandra, maila om våra tankar osv :)

2011-05-07 @ 09:58:39
URL: http://ohelli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0