♥ Veckans träning ♥

Den här veckan har det hunnits med en del träning, trots påläsning till prov. Resultatet av det har blivit att jag har gått ner ett halv kilo den här veckan. Yeey!! Ett steg närmare målet.

I tisdags blev det ett pass Bodybalance som var riktigt jobbigt för mina svaga knän (jobbar på att göra dem starkare!)



I onsdags blev det ett pass styrketräning. Kändes riktigt bra att få lite utlopp efter helvetesprovet innan.



Igår blev det ett dubbelpass, vilket var orsaken till att jag inte bloggade igår. Jag var helt enkelt helt slut när jag kom hem på kvällen. Vad blev det då? Först ett styrketräningspass och efter det ett pass Core.


(Bild lånad från GymGlam)


Kommentarer
Postat av: mersiha

fin blogg :D

2011-03-04 @ 10:25:14
URL: http://merissa.devote.se
Postat av: Emma

Sv: Jag tränar både styrketräning och springer lite själv och pass :)

2011-03-04 @ 14:09:05
URL: http://ericsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0