♥ Relaxing body and soul ♥

För tillfället känner jag mig rätt så stressad. Till och med när jag tittar på film så kan jag inte vara helt still. Vet inte vad den stress beror på egentligen, men jag vet vad jag kan göra i alla fall.

Först ut är ett varmt, skummande bad. Med massor med bubblor. Tänk att bara få sjunka ner i det varma vattnet, tända ljus och lite soft musik i bakgrunden...


Vore en riktig dröm att få ha det så här i sitt eget badrum.

Sedan förflyttar jag mig till sängen där det blir en stund med avslappnings-cd:n. Efter det borde stressnivån vara rejält sänkt resten av kvällen.

Ta sig tiden att bara ta det lugnt och göra något som behövs både för kropp och själ är något alla borde unna sig ibland.

Vad brukar ni göra för att slappna av?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0