♥ Dagens låt ♥

Den här låten upptäckte jag när jag var inne på en blogg. Gillade den så mycket att jag letade upp artisten på Spotify. Visade sig att hon hade gett ut en hel platta som verkar riktigt bra!



"Ohh baby baby, though I tried I just can't adjust. Ohh boy, what happened to us, happened to us? Thought that I could get over you, oh but baby that is so far from true. Ohh baby baby, got something i want to discuss. Ohh boy, what happened to us, happened to us, happened to us?"

(Inom ganska kort så kommer kategorin Dagens låt att försvinna, inläggen kommer stället att hamna i Musik-kategorin. Det jobbar jag för fullt med. Jag tycker att det har blivit så fasligt många kategorier, så kände att jag vill ta bort den. Det kommer bli fler förändringar, bland annat så kommer kategorierna mode och skönhet att slås ihop till en.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0