♥ Dagens låt ♥

Den här låten gillade jag direkt när jag hörde den i Melodifestivalen och den borde ha fått en plats i finalen. Nu blev det inte så, men jag gillar den inte mindre för det. Hittade dessutom den här underbart, vackra pianoversionen och den är helt magisk!



Orginalversionen:


"One light burning. Give me hope, give me hope. One star is falling, tonight. Something came alive just when I thought that all was gone. Something came alive when I thought it was over. You're the only one, the only one. We're stronger than before. Something came alive."

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej! Fin blogg du har!

Älskar också Linda Prichards låt Alive. Så underbar låt!

Ha det bra!

2011-03-15 @ 21:15:07
URL: http://trize.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jag älskar den här låten, hon förtjänade att vara i final! Såg i ett annat inlägg att du är kär i Paolo Nutini också, men tyvärr är han min man, hehe ^^ Inte än, men sen :) Har dusett honom någon gång? Jag skulle kolla på honom förra året men jag hann aldrig få reda på att dom tog bort 18års gränsen i tid, så jag hoppas att han kommer tillbaka snart :/ Gilla gärna min sida ''Paolo Nutini to Sweden'' på Facebook, så kanske vi kan få hit honom liiite snabbare! :D

Ha det bra, kram Veronica <3

Svar: Haha, vet inte vad du fått det ifrån, vet inte ens vem Paolo Nutini är :P
nettanbutterfly.blogg.se

2011-04-16 @ 18:58:32
URL: http://veronicamolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0