♥ Dagens låt ♥

Älskar den här låten ju mer jag lyssnar på den. Fattar inte att den inte gick vidare till final (stället får man stå ut med Sara Varga). Med tanke på hur populär den här låten blivit så tvivlar jag starkt på att missen med telefonnumren inte ska ha påverkat resultatet. Borde blivit en omröstning!

I alla fall så är detta är jäkligt bra låt som borde gått längre!



"I never thought that I would be this helpless. I can't believe I'm giving in for you. I've been crushed, I've had enough. Now I wanna leave but I'm lost. So now I can't break away although I've made up my mind. My heart is refusing me."

Kommentarer
Postat av: hanne

uscha vad jag hatar den där låten!

inte alls bra.



allt bra med dig? ;)

2011-03-10 @ 00:51:30
URL: http://hannewestman.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Den låten va skit bra :D

Jag har numera lagt till din blogg i blogkeen så jag kan följa den bättre!!! :)

2011-03-10 @ 12:40:51
URL: http://nattstad.se/Stephaniiee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0