♥ Dag 25 ♥



Redan framme vid sista dagen och det är nog faktiskt även den lättaste.

Mitt svar här är helt självklart för mig. Så klart det är julen. Julen har alltid varit speciell för mig, även om den inte riktigt är lika speciell som den var när man var liten. Då hade man ju så stora förväntningar och man nästan sprack av nyfikenhet över vad man skulle få från tomten. Det var ju vad julen mest handlade om då, paket.

Nu är det istället att man får umgås med de närmaste, äta god mat och ja, några julklappar vill man ju fortfarande få men lika roligt är det att få ge någon en julklapp. Något man har lagt ner lite tid på för att göra någon glad.

Vilken är eran favorithögtid?

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag tycker också om julen! det är så mysigt :) så länge man inte stressar sönder den som många tyvärr gör. julen för mig är lugn och skön, god mat, nära och kära, massa filmer o tv o bara massa allmänt mys !! :)

2011-03-09 @ 15:03:34
URL: http://twinturbot.blogg.se/
Postat av: Sara a.k.a Game Girl

MIDSOMMAR!

2011-03-09 @ 21:00:10
URL: http://thegamegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0