♥ Another week ♥

Måndag igen och det betyder en upptagen skolvecka. Har ett prov att "se fram emot", men det är åtminstone betydligt lättare än Småföretagande B. Fick förresten veta att jag fixade provet från helvetet. Jag fick till och med VG. VG! Hur jag lyckades med detta vet jag inte, jag blev minst sagt chockad. Har bara fått reda på resultatet så vad jag faktiskt fick till vet jag inte.

Annars har jag börjat återhämta mig från den utmattande helgen, förutom en stukad hand. Så himla typiskt! Ska bli riktigt intressant att se hur jag ska få till en del moment på Bodybalancen imorgon med stukad hand...

Kommentarer
Postat av: Matilda

grattis grattis till betyget på provet! :D

vad har din stackars hand råkat ut för...?

2011-03-16 @ 00:08:02
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0